Födelsedagsfesten

Det var någon som sa något skitbra som jag skulle blogga i efterhand men tror ni att jag kommer ihåg vad det var? Inte en chans. Det har varit fullkomligt kaos. Igår vaknade jag kanske vid 3 och trodde jag skulle dö av huvudvärk och så fort jag lyckats bota den med ipren som mamma fick leverera in i mitt rum så började jag må kaotiskt illa. Jag tror jag klev upp ur sängen kl halv 4 på eftermiddagen. Jag skäms lite, hur kunde jag bli så bakfull? Kanske var det där shotglaset med whiskey som Sofie lurade i mig och Matilda. Jag trodde jag skulle spy, hur kunde jag vara så dum att jag gick på det? varför luktade jag inte i glaset först? Jag förstår verkligen inte hur en människa kan dricka whiskey det är typ det äckligaste jag vet! Uuuuuuäääh!


Födelsedagsbarn 1


Födelsedagsbarn 2 som Roger Pontare med yxan i krigarens hand...


Okej, håll i dig! Fjortisfylla deluxe utan censur:







Okej... det fanns värre kort men jag tänker inte hänga ut mina vänner allt för mycket.


Tack alla mina underbara vänner för en galen fest som pågick till 5 på morgonen. Jag är oerhört tacksam för att ni kom och för alla presenter som jag bad folk att INTE ha med. Ni är några envisa människor ni. Jag får väl visa några kort men det finns en stor skara på facebook, kolla där! Det fanns närmare 193 kort i min kamera och jag har fan inte ens tagit 20 av dom eftersom jag själv är med på varenda jävla bild. Men jag är glad att någon dokumenterade mig under kvällen, som typ när jag blev lurad att dricka whiskey... så man fick se mitt ansiktsuttryck efter den shoten. Och att alla satt under vindunken och drack, det missade jag, men tack vare kameran fick jag även ta del av det. Tack alla som kom igen och framförallt tack alla som hängde kvar hela natten! Vilket järngäng. Jag var nog fullast av alla inte minst av korten att döma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0