Fredagsafton

Idag jobbade jag halvdag på jobbet. Inte en sån halvdag som andra människor har dag innan helgdag men nog bra för mig! 11-17 endast, på en fredag dessutom! Åkte hem när jag slutat och lämnade bilen. Tog pendeltåget till T-centralen, hoppade på 53:an och kramade om min fina vän Sara. Vi åt sushi och drack 2,5 öl var sen spelade vi Worms på xboxen! Sen spelade vi lite Burnout också. Jag förlorade nog mest hela tiden men det är okej, jag spelar tv-spel ca 2 ggr per år. Sara var lite mer tränad om man säger så. Fast min mask kastade en granat på ett rejält avstånd som landade i saras masks huvud, då kände jag mig nöjd. Otroligt upphetsande med bomber, granater och bilkcrascher. Hur nöjd som helst! Sen åkte jag hem. Inte visste jag att de numera ropar ut i tunnelbanans nästa stopp på engelska. Wow, jag är verkligen med i matchen känner jag!

I övrigt är det otrolig pensionärsvarning på mig. Jag åkte inte ens sista pendeln hem, utan tredje sista! Vi som skulle ut och träna ölhävarmuskeln, men det är lagom såhär, är inte riktigt med i svängen längre. Börjar bli gammal, dock inte gråhårig än.

Imorgon ska jag hälsa på min sjuka häst som är ännu sjukare igen. Hur sjuk ska hon behöva vara? Jag lider. Vi lider tillsammans :(
Sen blir det nog någon kopp kaffe med Centa en sväng. På kvällen ska jag laga mat, tro det eller ej. Ska bjuda på fajitas à la Emelie Brolins recept.

På söndag ska jag förmodligen dricka en kopp kaffe med Alex K. Sen blir det Allhelgonamiddag med större delen av familjen+mormor.

JAHA VAD BRA ATT HELA HELGEN ÄR PLANERAD SÅ JAG SLIPPER OROA MIG FÖR ATT INTE HA NÅGOT ATT GÖRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0