Personalfest

Idag är jag sådär bakfull då man slipper huvudvärk och illamående. Det är det bästa sättet att vara bakfull på om man nu måste bli det. Har sån jäkla träningsvärk dock och är trött och seg. Jag tänkte jag skulle äga på bowlingen igår men jag drack 6 öl innan middagen och var istället sämst (inte sist, men ändå verkligen... sämst).

Vi hade personalfest igår med Bowling, asiatisk buffé och slutligen ett drinkbord på Blue Moon Bar. Jag är mycket nöjd med kvällen för jag vet att jag hade riktigt jävla kul och dansade som en galning, men samtidigt minns jag nästan ingenting. Lämnade väl stället runt 2, irrade runt, klämde en fet burgare som gjorde mig en aning illamående och tog nattbussen runt halv 4 på morgonen. Allt är fortfarande rätt suddigt och jag har lite minnesfragment mest vilket är synd eftersom man vill kunna återberätta lite men ni får nöja er med att få veta att det var en toppenkväll! Minns att det delades ut oändligt med pussar och kramar vilket jag tycker är otroligt fint. Jag älskar mina kära arbetskollegor! Tack för att ni får mig att trivas så bra på mitt jobb.

Tog med mig kameran och tog även fram den tidigt men upptäcker att batteriet lider mot sitt slut så det blev kanske 10 bilder allt som allt. Det var jäkla synd! Nåväl, får väl kasta upp lite bilder ändå.



Karro & Elina



1. Chefen
2. Karro, Sanna
3. Anders
4. Annelie, Karin, Gabbe



1. Micke L & Jenny P
2. Lisa, Micke W, Jesper
3. Micke W, Jesper, Anders
4. Jenny O

Kommentarer
Postat av: Emma

jag önskar att jag också kunde ha det så där skönt avslappnat med mina arbetskompisar, men det går inte alls. familjen som äger min butik är totala översittare som behandlar personalen som skit och det är alltid en jäkligt tryckt stämning så fort någon av de är i närheten. jag måste byta jobb!

2008-11-17 @ 15:51:13
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0