Selma -välkommen!

Familjen har fått sin första katt. Mamma hade iof en katt när hon träffade pappa men det var hundra år sen så det räknas inte. Välkommen till familjen Ekström säger jag till Selma!

Gick upp 8 och åkte till Valdemarsvik som ligger 40 minuter utanför Norrköping. Fikade och åt lunch med mammas kusin + familj. Åkte hem och vid 5 på e.m. var Selma i sitt nya hem. Hon undersökte huset, gick på lådan tre ggr, lekte som en galning med leksakerna vi köpt, satt i allas knän, sov på pappas ben, tittade på tv, gick på tanjentbordet och tittade på mig och mamma genom fönstret i pappas famn. En fantasisk liten tjej, hon är vår nya stjärna i familjen.

Försökte ta kort men det gick inte bra alls. Pappa tog ett kort med mobilen i alla fall, här är det som får duga för idag:



Skönt att Selma i princip var helt installerad på 4 timmar! Det är värre med mig. Jag mår illa och känner mig riktigt dålig i magen. Den gör ont och är ritkigt sur. Hoppas det går över och inte blir värre. Nu väntar som tur är två dagar hemma bara. Ska leka med katten och inte vara tillbaka på jobbet förrän på tisdag. Imorgon ska jag laga middag till familjen, det kunde man inte tro om mig va? Hehe, jag kan överraska. Hoppas att jag mår bättre bara, annars måste jag ställa in.

Kommentarer
Postat av: Jessica

fin katt

2008-11-30 @ 00:29:53
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Hon ser verkligen ut som en riktig Selma =) Fin tjeja!

Pusselipusspuss

Å du, krya på dej!

2008-11-30 @ 12:56:13
Postat av: Alida

Hur är det med dig i dag då ?:)

2008-11-30 @ 13:00:08
URL: http://aliida.blogg.se/
Postat av: Mickan

Söt katt! Blir det en inne- eller utekatt?

2008-11-30 @ 16:39:12
Postat av: Anna

Åh så söt. :D

2008-11-30 @ 16:47:39
Postat av: elina

Hon är det bästa på länge!

2008-12-01 @ 02:11:22
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0