Viktigt ämne

Eftersom kvällspressen är det enda vi erbjuder där jag jobbar så är det också den enda tiding jag "läser" läser förutom DN Kultur (om jag hinner) på morgonen. Men som alla andra så är jag så besviken på våra kvällstidningar, hur dom endast fokuserar på råa mord och elände i världen. Det är seriemördare och kvinnor som är inlåsta i källare, våldtäkter och krig. Jag känner mig mättad, jag orkar inte höra eller läsa mer. Jag orkar inte heller läsa artiklar direktkopierade från engelska pressen om hur en människa har den värsta missbildningen en människa skådat, människor med världens största ben, trädmannen eller liknande. Jag vill ju bara läsa lite medan jag äter min lunch. Jag vill inte sitta med maten uppe i halsen och sedan lämna lunchen med två stora svarta hål till ögon och blekvitt ansikte.
Allt detta har lett till att jag helst av allt läser nöje och kändisskvaller i stället. Skratta lite, se lite fula kort, fnissa åt Amy Winehouse, vadsom! Men jag måste ta upp en viktig sak, som det här inlägget skulle handla om från början, nämligen Brad Pitt. Hur i helskotta kunde han lämna Jennifer Aniston för den där äckliga, spinkiga ödleliknande Angelina Jolie (seriöst, har hon någonsin varit snygg? Jag ser bara en benig kropp och två stora läppar!). Brad och Jennifer var ment to be. För mig kommer det alltid vara dom! Vad tycker du själv när du ser det här? Åt helvete med Brangelina. Länge leve Brannifer!


Inspiration och delvis lånat av: Emelie G

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Ja håller helt med dej!

Mer helylletjej åt folket!

2008-11-01 @ 19:27:34
Postat av: Jess

Men eller hur! Det var ju DOM som skulle leva happily ever after! Vackraste paret i världshistorien! :(

2008-11-02 @ 00:27:34
URL: http://liljansblogg.blogg.se/
Postat av: elina

ja, skitbrad!

2008-11-02 @ 04:30:59
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

åh, jag håller helt med.

jag har aldrig gillat angelina jolie. jennifer aniston däremot verkar vara en väldigt trevlig tjej.

2008-11-02 @ 14:20:30
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0