Vintertid

Lite ångest så här i efterhand över att ha youtubat Hey Baberiba och gett det plats i min blogg. Urk.

Nåväl, befinner mig i Västerås. Det är typ orkanvindar och regn ute och jag har precis ställt tillbaka klockan på mobilen. Vi går mot mörkare tider, men vem bryr sig? Jag har aldrig påverkats nämnvärt av årstid/väder/vind. Alla årstider har sin charm. Mysigt att krypa in i en tjock jacka och halsduk. Fast jag kan hålla med om att snöblandat regn och när graderna hoppar mellan +1 och -1 så är det inget vidare. Så jag hoppas hösten fortsätter vara någorlunda mild ett tag till. Sen den 18 november kan snön falla och ligga där ett par månader, för att sen smälta bort och låta små knoppar sticka upp ur marken i ett soligt mars. MEN så kommer det ju inte bli och nu blev jag bitter över Sveriges väder ändå. DAMNIT.

Jag fyller år snart. Fest eller inte fest? Det är frågan.

Jag befinner mig alltså i Västerås, har druckit tre flaskor Mariestads Prima Lager och tittat lite på Robins. Fia och Jocke har gjort Strawberry Daiquiri och sussar sött i sina sängar. Jag har ont i magen och pratar med Alex K. Ett litet hopp tändes, ett mycket litet men jag berättar mer sen om det nu blir något. Inte med mig och Alex (haha), en helt annan grej!





Hedlundcitat: Nu heter det "Jag ska köpa TV, jag har en tjock-TV". Förut, för knappt 1 år sen hette det: "Jag har en TV, jag ska köpa Platt-TV". Inte för att man bokstavligen uttrycker sig så, men ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: jess

Vadå för hopp?? nyfiken :)



Och JA! FEST! :D

2008-10-26 @ 15:41:56
Postat av: Hedlund

Har jag sagt det?! Haha.

Jag har ett till ilandsproblem: vi ska köpa en stereo, har hittat en som är svart blank, men hallå, den matchar inte tjocktv:n ELLER pianot. Alltså måste vi köpa ny tv OCH flytta till en trea så vi kan ställa pianot i det tredje rummet. Du förstår...



Love you! Kramizzz!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-01 @ 10:19:10
Postat av: elina

Nej, nej! En annan Hedlund gullet :*

2008-11-01 @ 15:12:52
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0