Balibilder

Har fått ta del av Fia och Jockes kort från resan. Ville bara komplettera lite. Nej, nej jag längtar inte alls tillbaka! (gråter blod)



Färjan vi satt på i 5 timmar på vår resa till Gili Islands. Man kan se gubben som borstade tänderna med sin t-shirt i bakgrunden på första bilden! Där satt vi och infödingarna! Jag kan medge att bilderna inte riktigt gör sin rätt för det var lite värre än vad det ser ut. Sen en bild på hotellet vi bodde på på ön. Visserligen ville 3 kackerlackor bo med mig och Pellan och visserligen fanns det bara saltvatten i duscharna men det var ok ändå! Man får inte vara allt för kräsen ute på en liten ö långt bort i fjärran land. Det var en av de finaste hotellen på hela Gili Trawangan. Vår kattkompis som hängde med oss på kvällarna i filmkojorna. Han som bara gillade carbonara och lök, bolognese var ingen höjdare.



Okej, ett erkännande. Det spöregnade i 24 timmar ett par dagar innan jag och Pellan skulle åka hem. Jag har aldrig sett så mycket regn i hela mitt liv! Det bildades floder på gatorna.



Pellan blev till Pelan-Pelan av våra Sumatran-vänner. Det passar nog ganska bra på henne, hihi.



Obligatoriskt utlandsfoto - en solnedgång!



Min favoritbild av alla från hela resan, tror jag. Mättat folk breder ut sig efter Balinesisk middag som inmundigades(got that one, Sedir..) med händerna.

Kommentarer
Postat av: Jess

Du är så duktig på fota!! Jättefina bilder från resan, allihop. Den där med middagsbordet på stranden i ett annat inlägg var hur snyggt som helst! Jag kan lätt följa med nästa gång du vill åka! :)

2008-10-30 @ 20:40:14
URL: http://liljansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0