Tv-serier



Älskar min syster så otroligt mycket, hon är det bästa som finns!



Blev så himla glad när jag läste att det kommer inte bara 1, utan 2(!) till säsonger av Skins. Men sen läste jag att alla roller ska ersättas av nya skådespelare och då började jag gråta. Hur tänkte dom då? HUR TÄNKTE DOM DÅ?! Varenda bra serie går i kras! Till råga på allt så är det nu sista säsongen av cityakuten (skratta om du vill, men jag fastnade!). Jag behöver fler tv-serier, inte typ Prison Break. Helst något vridet brittiskt ungdomsdrama med sprit, sex och droger! Tips? Någon?

Nu ska jag lyssna på Agnetha Fältskog och vara bitter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-21 @ 23:53:46
Postat av: Ulrica

Du, ja håller me. Din syster e rätt OK faktiskt =)

Å du me :D

2008-10-22 @ 01:12:24
Postat av: elina

gullig du är :*

2008-10-22 @ 01:19:59
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Fia

2008-10-22 @ 08:18:15
Postat av: Fia

Love yu!!! :D

2008-10-22 @ 08:19:15
Postat av: Emma

man kan ladda ner hela andra säsongen av skins på typ piratebay om du inte redan har gjort det.

andra säsongen är rätt konstig men ändå fantastisk som alltid!

2008-10-26 @ 13:24:26
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0