Pepp!



Jag har redan börjat peppa inför personalfesten 15/11, man kanske skulle bjuda på sig själv och bli riktigt aspackad? Det har jag inte varit sen tjejmiddagen i gubbängen, då jag var bakis lör-sön-mån. (Tänkte jag skulle lägga upp en bild här från den middagen, men inte ett enda av alla 42 327 kort är bra. Vet inte hur jag tänkte när dom fick platsa på facebook)

Har gjort ett nytt litet bildcollage högst upp på sidan! Bild 1 är en photobooth i min säng en natt. Bild 2 är en charmig tjej på balkongen i somras. Bild 3 är Pellan och jag i poolen/Hotell Lusa/Bali. Bild 4 är Jockes skitiga fot. Bild 5 är 2 apor i Monkey Forest/Ubud/Bali. Bild 6 är min kusins dotter på Fias mage, världens finaste lilla barn.

Jag rekomenderar alla som jobbar i matvarubutik att läsa konsumbloggen som tyvärr för närvarande inte ploppar ut nya inlägg. Mest internhumor för oss butikspersonal såklart.
Man kanske skulle beställa den här boken till och med:


Kommentarer
Postat av: Emma

kolla in: http://www.intealltid.se/

man känner igen mycket när man jobbar i butik.

2008-10-26 @ 13:29:36
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0