Let go



Måste bara credda Emelie och Camilla för deras charmiga cover på Frou Frou - Let go.

Jag hatar horoskop. De stämmer ju såklart inte, bara en massa blaj och allmänna ting som kan passa in på vemsom helst. Ni förstår vad jag menar. Men jag hatar när det stämmer, för här hemma har jag en bok som städades fram för ett par år sen. Jag vet inte vems det är eller vart den kommer ifrån. Enligt boken har jag bäst chans att ingå i äktenskap alternativt varaktigt förhållande med Stenbockar eller Fiskar. Jungfru och Kräftan kan också fungera men inte i lika stor utsträckning. Mina två längsta förhållanden var med en Stenbock och det andra med en Fisk. Sen har jag inte haft några "långa" förhållanden. Så alla Stenbockar och Fiskar kan ju krypa fram nu! Nej, jag har ingen slutsats med det hela egentligen. Bara lustigt.

Okej, jag gillar inte Idol. Men fan den där Anna Bergendahl är obehagligt bra ibland. Hoppas hon vinner.

Ps. Resesällskap sökes! ds.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tja, Bali låter ju trevligt. Man kanske ska hänga på. :P Fast jag har andra planer för nästa år troligtvis. Florida och kanske västindienkryssning i typ maj, kanske nåt under sommaren (om vi inte köper hund) och sen hoppas jag på att kunna lura iväg musikaltjejerna till Skiathos och Skopelos i Grekland (där de spelade in Mamma Mia!-filmen) i Augusti. Min morbror råkade åka dit i år i augusti och han tom han som är så extremt kräsen sa att det var helt fantastiskt. Bättre än Thailand. Nåväl, vill du hänga på dit är det bara att säga till. ;)



Förresten, när ska ni ut ons/tors den här veckan? Tänkte att jag kanske kunde hyra klippmaskinen då om det går bra. Ni får gärna vara ute när jag klipper ifall nåt skulle krångla.



Kram!

2008-10-21 @ 08:44:28
Postat av: Mickan

Är också trött på sjuka djur!!! Wille har kotledsinflammation, hovledsinflammation, bihåleinflammation och lymfangit. Min hund scott har furunkulos, klåda i örat, och troligen nån typ av allergi som måste utredas. Själv har jag gått på antibiotika i 20 dagar för en halsfluss som inte vill gå över. Vad fan ska hända härnäst???

2008-10-21 @ 09:53:36
Postat av: Maria

halåå, jag vill resa! jag vill alltid resa, resa är det enda jag vill göra

2008-10-21 @ 12:21:53
URL: http://www.mariapalm.blogspot.com/
Postat av: elina

Linda:

Låter ju härligt med västindien! och Florida, verkligen bra resmål! men du verkar ha planer upp över öronen ju ;)



Det är många som dissar Thailand, men vad ska jag säga om det. har bara flygit förbi kusten lite, det är allt :)



Vi kan försöka komma ihåg att ta med klippmaskinen imorn, jag slutar 18... så efter 19 borde vi vara där!

2008-10-21 @ 21:11:32
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0