Sista dagarna på Bali

Efter ett tag på resande fot landade vi i Kuta igen för att bara ta det lugnt. Åt på Balcony ett par ggr för det var så förbannat god mat! Det fanns ett tillhörande hotell som jag tänker bo på nästa gång jag åker till Bali. Lite dyrare men fullt av en massa surfare och förmodligen ett par australiensare! Jag undrar hur deras Banana pancake smakar, förmodligen himmelskt gott!




Sista middagen vid stranden i Jimbaran, strax söder om Kuta.

Tänker bara bjuda på lite kort från de sista dagarna för jag gjorde inte så mycket mer än att sola (bränna mig), bada, äta mat och dricka öl. kan dock berätta att sista kvällen åt vi på en fiskresturang där man kunde peka på den fisk de skulle döda och sen låta en äta upp. Fyfaaaan vad äckligt! Jag avstod. Köpte nån redan avliden fisk istället. Jag åt Red Snapper, vet inte riktigt vad det är för fisk, men god var den!


Trummisen och Chris, Chris sjunger sin kärlekssång till Pellan. Always med Bon Jovi, hihi.



Röda ögon på Balcony
Någon irriterande tyska och Rizal
En bränd Pellan och Chris
Hotel Lusa's ena vovve som tagit sig friheten att inkräkta hos gästerna, mitt sista kort i kameran från Bali...


Ja, det blir en ny resa till Bali garanterat, men det värsta är att Pellan nu bestämt drar till Australien för att plugga ett år. Jag behöver alltså resesällskap! Har kollat igenom alla mina kostnader och allt som allt gick det på ca 12 000 men om man bokar tidigare än vad jag gjorde går det att banta ner det till 10 000 - 11 000 istället. Sen kan man ju påverka beroende på hur man vill bo, äta, resa etc etc. Bara att hojta till om du är sugen, jag är helt öppen för förslag. Men september-oktober är en bra tid för det är i slutet på högsäsongen och en ganska trist tid i Sverige vädermässigt.

Bali var nog det bästa som hänt mig på länge, jag kommer aldrig glömma just den här resan även om det blir fler. Jag har säkert glömt nämna hälften men jag vet, det är spaltvis med text redan så det får bli bra såhär! Det var allt från mig och Bali för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0