Mera yearbook...

Tog mig friheten att fixa några andras yearbooks...


Dennis -60 och -70.


Syrran i ny tappning.


Jocke -84 och -78! Jag tror nästan Jocke tar priset på första bilden, fy faaaan vad ugly!


Jag var ganska söt -86 också!

Glöm inte
!

Idag har jag fått en infektion i tummen pga alla kräftor jag smaskade i mig igår. Hur gick det till? Jo de var sylvassa här och var och har stuckit mig en hel del i fingrarna. Jag stoppade en annan infektion förut men den här är verkligen mitt i tummen! Aj aj aj vad det gör ont.

Köpte nya converse idag, det var länge sen jag hade ett par, känns fint! Sen träffade jag "Ulla på jobbet" och hämtade Sara i Roslagstull där hon numera bor. Passade mig perfekt att träna på lite stadskörning. Även om jag körde fel så hamnade jag rätt, sjukt stolt över hur bra jag faktiskt lyckades. Snart kommer räkning på trängselskatten dock, jag tror jag åkte in och ut 4 ggr. Var i Solna C en sväng och handlade lite. Köpte skorna, rakblad och två sorters nagellack.
Det var min lediga dag det.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

De värsta e ju att Jocke verkligen passade i den där frisyren.. :S

2008-09-02 @ 14:19:35
Postat av: elina

hahaaha ja du... säg det till honom ;)

2008-09-02 @ 21:36:17
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0