Att spendera

Idag har jag köpt något YTTERST nödvändigt(...) nämligen en ministereoanläggning till min ipod! Hurrey! Nåväl, någonting ska man väl lägga pengarna på? Dessutom köpte jag en till kameraväska, kan man ha för många? Man behöver ju en för varje tillfälle. Jag blir glad av shopping, jag borde handla mer och oftare egentligen.

6 dagar kvar, jag har börjat förbereda mig lite.



oh and time is never on your side
and your heart is growing old and tired
oh and time is never on your side

Kommentarer
Postat av: Jess

Du, jag kan lova att du inte kommer ångra ditt köp när ni sitter på verandan och tar en drink innan ni ska ut, i solnedgången på Bali! Ovärdeligt att kunna ha schysst musik med sig! :) Och annars också för den delen. GOOD for you!!

Och JA, shopping ger kickar, det är ju bara så. Jag hänger gärna på nästa gång andan faller på! ;D Puss å kram!

2008-09-20 @ 23:21:54
URL: http://liljansblogg.blogg.se/
Postat av: elina

Jag börjar mer och mer insé att det var ett bra köp faktiskt!

2008-09-20 @ 23:49:18
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0