Halu/Herrå

Nu tar jag mitt pickpack och sticker till Bali, hinner nog inte blogga mer för den här gången. Vi hörs igen den 11 oktober, då jag förhoppningsvis för en gångs skull får vara lite brunare än ni andra peppakakor (jag är ett blekskinn som aldrig reagerar "rätt" på solen). Men det är inte därför jag åker dit, det är för massor av saker men mest avkoppling! Ha det fint allihopa, stor kram och en liten puss.


Kuta/Bali

Jag saknar dig Fredrik, det har gått ett år nu ungefär, minnena finns kvar och du kommer alltid vara saknad.

Kommentarer
Postat av: Jess

Åh, nu hinner väl du inte se det här, men jag måste ju ändå säga att ha det så jättesuperbra nu i paradiset, you lucky girl, och sköt om dig! Puss!

2008-09-28 @ 11:15:22
URL: http://liljansblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad härligt. Jag skulle inte heller banga att åka till värmen just nu. Det har blivit sjukt kallt ute.



Ha det så trevligt!

2008-09-30 @ 19:05:47
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0