Stockholm Beer & Whiskey Festival



Igår var det fullt ös från kl fyra på e.m. Jag och Ellinore (Pellan) var på Sthlm Beer & Whiskey Festival! Det var verkligen hur kul som helst. Ingen idé att gå in på några större detaljer men det är helt sjukt när 6 killar raggar på en samtidigt och dessutom står runt omkring dig max 3 meter bort. Det var länge sen jag hade så här kul, vad tänkte han med den feta förlovningsringen egentigen? Och åbrokillen... TACK för alla gratis öl! Nåväl, det var ju trots att öl- och whiskeyprovning det här handlade om och jag hittade en ny bra öl. Jag dricker hemskt gärna öl men whiskeystånden(hemska ord...) lät vi bli att besöka för whiskey är inget vidare. Den nya goda ölen heter Mariestad höstbryggd, hoppas, hoppas, hoppas den kommer till systembolaget snart! Ett halvmörkt öl, lättdrucket. Helt perfekt helt enkelt.
Självklart tog jag med mig kameran, men självklart så hade jag inget minneskort i den så jag kan inte dela med mig av den trevliga mässan bildligt.

Till en annan sak, Rest in Peace sweet Maja. Idag somnade hon in efter drygt 2 veckors sjukdomstillstånd. Min underbara och förmodligen sista kanin. Ha det fint där du är nu, här är du saknad :(


R.I.P

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vila i frid Maja...

:'(

2008-09-20 @ 18:04:19
Postat av: elina

Ja nu tog det lilla livet slut. Tråkigt,hemskt tråkigt :'(

2008-09-20 @ 18:17:42
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Vila i frid lillMaja. Tror du har det bra i kaninhimlen med alla andra ninisar =)

2008-09-20 @ 20:00:52
Postat av: elina

Alla som träffade henne tyckte också om henne, fina fina Maja ledsen

2008-09-20 @ 20:19:34
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0