Tiderna förändras...


Här började min 3 dagar långa bakfylla
Ja, nu sker det saker med mig, inte som du kan se men inom mig. Rött blir blått och svart blir vitt. Jag ska suga på karamellen en stund till.





Hello/Goodbye

Den ena blir bättre och den andra blir sämre. Silica börjar piggna till, ska få sista sjukomslaget på sina framhovar imorgon f.m. medan Maja håller på att förtvina. Jag hatar att Maja snart ska dö, hon kämpar för sina sista andetag. Jag lider med henne, jag kommer sakna henne. Vet att jag sagt det om varje kanin vi haft men den här VAR verkligen den allra bästa. Jag kommer sakna henne.
Imorn ska jag först till veterinären och sen till frissan och slutligen till Stadium. Ska handla en ryggsäck till resan. Har jag nämnt att det är endast 12 dagar kvar till det att planet lämnar Arlanda? Bali here I come!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Kul att Silica börjar piggna till, men tråkigt med Maja... Min kanin dog i maj, 10 år gammal. Fy sjutton vad jobbigt det var...

2008-09-15 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0