Bekänna färg

I fredags träffade jag V som kan vara en av de bästa någonsin. Livet känns alltid enklare med henne.

I lördags var det städdag i stallet. Krattade i gassande sol och jag mådde illa. Bakfull och sol och köra nästan rattfull är ingen bra grej. Gick över till att städa kylskåpet inomhus istället. Då mådde jag också illa så det blev hemgång. Sen var jag på tjejmiddag på kvällen, pigg och fräsch igen. Mycket mysigt och trevligt. Sen förstörde jag och P en och annan låt fram till kl 6 på morgonen genom att överrösta musiken med våra (vackra) stämmor.

Idag har jag skinit som en sol. Har även kollat igenom bilen vad jag behöver för nya högtalare etc. Äntligen ska jag byta ut skiten som sitter där i nu. Det kommer bli så jävla bra och det kommer inte ens kosta hälften av vad jag trodde från början. Ibland känns livet bara fint.

Babysteps.



Fan vad BRA Skins (säsong 3) är! LOVELY!!

Kommentarer
Postat av: emma

jag har inte sett skins säsong 3 än!! jag har bett jimmy ladda ner den åt mig, men han fixar det aldrig.

2009-04-27 @ 10:41:47
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: elina

poooooor thing :*

2009-04-30 @ 01:21:02
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0