Diverse

Jag har hört att powerwalk förbränner mer fett än jogging. Körde ca 1 timme idag. Kändes bra eftersom min höft fortfarande är helt mörbultad sen besöket hos naprapaten. Trist bara att man inte har någon tid förrän sent om kvällarna. Är glad om jag är hemma innan 22:30. Man vill inte direkt vandra runt på det där våldtäktsinbjudande spåret hur sent som helst.

Planerade att förstöra min fina träningsfas som jag har hamnat i genom att dricka öl i helgen. Köpte en hel platta för säkerhets skull, så jag inte misslyckas med det. Plattan kommer nog vara slut innan helgen är över om jag känner mig själv rätt. Börjar i morgon när jag slutat jobbet. Kalorier, kalorier! Men jag kan inte dricka sprit, blir helt dum i huvudet och spyr. Kan inte dricka vin, det är inte gott! Kan inte dricka cider, får ont i magen och spyr. Öl it is. Tur att jag helst dricker ljus öl, tur i oturen.

I morgon blir det jag och Pellan och kanske lite lammkött, man vet aldrig. På lördag blir det bowling med 3 tjejkompisar från stalltiden på Wiad. Annars är jag öppen för förslag! Att tillägga så är jag ledig på måndag. 4 dagars ledigt, så obeskrivligt skönt.



<3

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godnatt :)

Sov gott!

2009-04-30 @ 01:13:19
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0