Info

Gick upp kl halv 8 ungefär. Åkte till stallet. Kom hem vid 11. Åkte till Pellan. Solade. Lyssnade på musik. Blev vrålhungrig. Åt sushilunch hos Sofie. Lyssnade på musik. Drack en 3,5. Åkte till Kungens Kurva vid 4. Köpte högtalare och stereo till bilen. Jublade över paketpriset dom gav mig. Sparade flera hundra kronor. Tack BRL! Lagade middag. Fick äta köttbullar. Hann-inte-vänta-på-makaronerna. Åt lite makaroner ändå. Kom 5 minuter för sent till stallmötet som var 18:30. Missade inget. Drack kaffe. Fick info om höjning av hyra. Åkte hem. Kombinerade löpning och powerwalk i någon timme. Hade sjukt bra playlist på Ipoden. Kom tillbaka vid 10. Stretchade alla muskler jag kunde komma på att jag har. Duschade. Konstaterade att jag överskattat min hy. Helt knallröd. Nu är jag här. Ska prata med Micke på msn. Väntar. Han spelar Pixel Junk Monsters. Det kostade 20 kr på Playstation Store. Nu kom han tillbaka. Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0