Nu är jag ledsen på riktigt

Kl är 04:01.

Jag har inte sovit en blund, knappt blinkat. Jag kan inte sova, jag är inte ens lite trött. Varför måste det här vara en sån helvetisk djävla rutin. Jag orkar inte vara såhär tankspridd. Kan inte allt bara sluta lyckligt som i de flesta filmer? Om 6 timmar står jag i full mundering på jobbet (med ett påklistrat smile, såklart). Om 5 timmar åker jag hemifrån. Om 4,5 timmar ringer klockan. Och om 8 timmar ligger jag i framstupa sidoläge i lunchrummet och gruvar mig över varför det ska behöva vara såhär just för MIG!?

Jag slutar nu innan det blir för personligt. Det här är ingen djävla dagbok! Det här är en offentlig websida som både bra och trevligt folk (tack och lov) läser men också en och en annan idiot som inte har nånting med det här att göra.

...vid närmare eftertanke så har INGEN med det här att göra. Jag känner mig så dum i huvudet ibland. V, I need you!

Nu är klockan 04:14.


Kommentarer
Postat av: Roza

Du har ett särskilt sätt att skriva, det intresserar :)



Hoppas morgondagen inte blir så jobbig.

2009-04-22 @ 04:36:40
URL: http://stiftpennan.blogg.se/
Postat av: elina

Tack...

2009-04-22 @ 04:47:44
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Sofi

=/ Låter inge bra. Träffas på lördag och umgås?

2009-04-22 @ 17:22:55
Postat av: elina

jorå, jag kommer :)

2009-04-22 @ 20:03:43
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

darling darling, you're not alone! Annars är sömntabletter ett alternativt så länge man inte blir helt hooked...

2009-04-23 @ 22:22:51
Postat av: V

Du skulle kommit tidigare. Jag är ledsen att jag inte tagit vara på dig. <3

2009-04-24 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0