pundare och söndagsöl

Hatar att expidiera pundare. Jävla idiot, hotade om att bli våldsam. Tack Maria för hjälpen, den bruden kan verkligen tackla gangsters. Han lämnade oss med ett leende och "trevlig helg". Det sorgliga var att han var max 2 år äldre än mig och var på en kort permis. Tragiskt liv. Det roliga var att Maria uppmanade honom om att undvika att tappa tvålen i duschen. Det var sjukt roligt.

Fortfarande bara en vit helg hittills i år. Men snart ska jag börja jobba helger lite då och då, hoppas på bättring från min sida. Gäller att undvika söndagsöl med Pellan. Men det är svårt, för det är ju så mysigt! I helgen blir det bara alkohol på lördag, ska lägga lite band på mig själv då. Fattar inte ens varför jag skriver det stycket, så jävla tråkigt och ointressant! Förlåt.

Mandy Musgrave you make me soooo gay!
SON here I come! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0