S K I N S <3

Det är så förbannat sorgligt varje gång en serie tar slut. Där är den hopplösa skillnaden mellan serier och film. Man är liksom nöjd när en film är slut. När en serie är slut är man INTE nöjd. Spelar ingen roll hur avslutande sista episoden är, det blir traumatiskt att skiljas åt ändå.

Skins, i ny tappning då, var riktigt jävla bra! Man bör dock se s1-2 ändå i och med att det är helt andra skådespelare och en annan story då. Men s3 funkar alldeles utmärkt för mig. Fick svälja mina förutfattade meningar ganska så snabbt, för nya rollerna och nya storyn var riktigt underhållande. Det bästa i det sorliga är att det kommer en fjärde säsong i början av 2010. Det sorgliga som dock kvarstår är att det är så förbannat långt dit.



Länge leve ungdomsserier!
Länge leve sex, drugs & rock'n'roll!
Länge leve min ungdomssjäl, som aldrig tycks lämna mig!
/18 år för alltid.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

hjälp mig hitta första säsongen & jag lovar att kika.

2009-04-29 @ 10:24:25
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: elina

ja, det var inte så svårt!

2009-04-30 @ 01:20:16
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0