FAN vilket tjat!

Vilket tjat det är om bruden i apolivareklamen! Tacka fan för att man har bonn-TV och är befriad från reklam. Läste till och med om skiten i kvällspressen. Herreminje.

Annars då? Jo en tråkig vecka. Jobbar tis-sön den här veckan och det är verkligen inget drömscenario. Men på måndag är jag ledig i alla fall, lagom till det att värmen drar igen. Det är tydligen varmt och bra väder ute, vad vet jag, står i bunkern morgon till kväll.

I tisdags var jag hemma hos Sari på kungsholmen. Jag fick öl, vilket gjorde mig otroligt glad. Fattar dock inte hur jag orkade. Sov ju inte en blund natten till tisdagen. Hur som, vi gick sen vidare till Leffey eller vad det heter som ligger i Gamla Stan. Jag blev nostalgisk och drack paint. Sen åkte jag tuben hem med S. Tur att dom stängde 01.00 så jag var i hyffsat skick på jobbet! Jag ska börja med barhäng igen, det är förbaskat trevligt och lämpligt för en som har mundiarré som jag. Har varit alldeles för mycket klubb och dödsfylla på senaste, det här var liksom mer lagom.



Det här är Anders, min vän och arbetskollega. Världens bästa Annnääärs är det till och med. Han är den där killen som får dagarna att gå lite fortare och får mig alltid att skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0