Alltid på språng!

Sådärja nu har jag jobbat klart den här helgen också. Folk är helt galna men jag överlevde! Igår fick jag ett skönt tolvtimmarspass(8-20.15) eftersom alla började insjukna. Idag var två till sjuka så till min stora glädje så är det chefen som stänger butiken idag :) hon var lite nervös, har inte stängt på år... Men såhär är det inför jul, folk får se till att inte bli sjuka annars får vi andra jobba natt och dag. 12 timmar igår och endast 8 idag. Skön helg, sköna cash. Var dock lite virrig igår när jag skulle stänga en kassa vid åttasnåret. Tog alla pengar och lådor och tänkte kasta det i papperspressen. Måste varit sjukligt trött och efterbliven. Blev erbjuden lite öl av J (<3) vid Globen så jag drog dit efter jobbet och somnade in ganska fint efter 5 öl runt tolvsnåret. Sen vaknade jag halv fyra och kunde inte somna om. Låg vaken och terroriserade facebook, självklart var det typ bara jag som var vaken och online. När jag körde till jobbet imorse så spelade vinyl O helga natt med Tommy Körberg och jag myste ikapp med mig själv i en vacker vintermorgon där endast jag och plogbilarna var vakna.

Ikväll ska jag träffa M, sen blir det glöggmys i skanstull hos nyinflyttade V. Jag kräver att få sitta i fönstret, det är det enda jag vill just nu. Landa och inse att jag är ledig imorgon.

Helgen började dåligt men verkar avslutas fint. Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0