Dagen D!

Hahahahahahahahahahaha jag är såååååå trött idag.....
Lyckades inte somna igår. Men efter 4 timmars sömn klev jag upp i ottan för en dusch. 3 meter utanför fönstret (halv 7) står typ 5 byggjobbare och har redan börjat gräva och skit. Alltså jag vinglar upp halvt medvetslös och halvt näck. Lovar att dom kollade genom den lilla glipan på gardinerna i köket. Morr!

Potatishysteri idag, 3 kr/kg. Och jag har hand om F&G fram till på söndag. Jag är så trött på potatis och på lördag kommer jag hata bananer (5 kr/kg). Mina händer är skitiga och luktar purjolök. Var så trött när jag slutade att jag inte orkade åka hem. Satt på en stol och stirrade i 20 minuter. Sen kunde jag börja släpa mig hemåt. Eller först gick jag på bolaget och för FÖRSTA gången i mitt liv slapp jag visa leg. I win!

Sen skulle jag åka hem och vinglade runt på en parkering i några minuter och var helt övertygad om att någon stulit min bil. Meeeen den stod ju på parkeringen i bostadsområdet bredvid såklart. Mitt huvud är så trött och min kropp gör så ont. Tvätt och mat i Tullinge, sen hoppas jag att jag deckar innan tio.

Kommentarer
Postat av: jess

Åh vad skönt att ha nån som förstår mig! :D Jävla adventskalender, vem kom på den brighta idén? Folk är hysteriska! Hur mycket bananer ska man beställa egentligen, 40 lådor? 50? Suck...

2009-12-03 @ 22:17:51
URL: http://liljansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0