i

I fredags var jag och min vapendragare Matte på Kolingsborg, det var väl ingen hit egentligen. Jag tppade bort allt och alla hela tiden och ville bara ställa mig i ett hörn och grina. Det gjorde jag såklart inte. Men eftersom jag åter igen tog fel tub och klev av i Midsommarkransen så hade jag fan nästan rätt att grina nu istället. Det gjorde jag inte heller. Men jag grät lite inombords när jag betalade taxichauffören...

I lördags firade vi Linas 24:e födelsedag på Peppar! Jag tog inga kort för min mobilkamera är sämre än sämst och min andra kamera är i så bra skick att jag vill kasta ut den genom fönstret. Systemkameran är utlånad... men Malin skickade upp lite kort. Att tillägga så var jag spiknykter. Körde bil dit och hem. Har någon slags förkylning som ligger och irriterar.

Korten

I söndags hängde jag med M + vän från Ungern. Men jag lackade för varenda jävla krog var ju stängd. Hamnade till slut på Carmen som oförskämt nog stängde 22.00! Usch och fy.

Idag skulle det ju blivit Morfar Ginko men pga sjukdomsfall så blev det inställt. Sitter här i handduksturban och väntar på bättre tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0