Odenplan-Bredäng-Fruängen-Söder-Fruängen-Bredäng

Japp. Många turer till stan idag. Eller jag vaknade faktiskt upp på Odeplan eftersom jag och V inte orkade åka hem efter Saris födelsedagsfirande i onsdags. Lånade nycklarna till Charlottes lägenhet eftersom hon... åkte någon annan stans. Tog en fika innan jag åkte hem för att styra upp mig själv lite vilket inte gick något bra eftersom jag fastnade med kamerastrul istället. Sen åkte jag till söder och tog en fika med M på String. Sjukt länge sen jag var där men det var mysigt! Sen tog jag en öl också. Men bara en. Åkte förbi jobbet på väg hem och där var det ju kaosstressigt som vanligt. Hjälpte till att stänga butiken. Jag är verkligen för ofta fri arbetskraft. Ville inte åka hem för jag har ingen lust alls att laga mat. Mitt födointag idag är alltså 2 koppar kaffe och 1 öl. Jag skriver nu detta inlägg för att slippa laga mat. Ska kolla i kylen och sen fatta ett beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0