Elina vs. Förkylningen

0-2, men jag har inte gett upp än!

Idag/ikväll/senare ska jag lägga upp en massa gamla kort från förr. Men inga småglinskort utan från digitalkameratiden i alla fall. Så det är från typ 2005, det låter inte som så länge sen, men jag kan intyga att alla ser sjukt små ut! Det ska bli himla kul att se folks reaktioner. Extra roligt att folk läser ens facebook-status och hör av sig och är oroliga! Haha.

Idag var jag hos hästdoktorn och det blev positivt besked igen. Det har inte blivit sämre och hon är fortfarande typ 95% frisk, men ännu piggare än sist. Silica fick nya skor igen och fångbeslagen är numera borta! De flesta förstår nog inte vad jag pratar om så det får räcka så.

Idag var jag hos Pellan på Hermelinsvägen och gav henne alla mina kort från Bali så hon kan titta på dom och peppa inför resan nov -09 medan hon sitter i tråkiga Australien(!) och pluggar (jag skojar bara med dig förstår du väl!). Nä, till sak, det var oerhört trist på samma gång för om ca 15 timmar sitter hon på planet och jag får inte se henne förrän tidigast 20 november igen. Det är LÅNG tid. Hejdå Pellan, ha det så jävla bra nu! I will miss you! SAKNAR DIG REDAN! :'(

Det tråkiga är att jag inte kan hitta mina filmklipp från Baliresan. Är dom borta för alltid DÖR jag, det var ett klipp som var så bra att jag gråter vid blotta tanken på att det kan vara borta för alltid. Fia, har du dom? *superduperorolig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0