prover och sjukhusserier

Var på VC idag och hälsade på farbror doktorn. Han kunde inte hitta några större fel på mig men hade några teorier om varför jag varit sjuk i drygt en månad nu. Fick ta lite olika prover och sen skulle han ringa mig om ett par dagar.



Hade ju tänkt att jag skulle titta på den här rullen idag...



(Revolutionary Road för er som inte visste) ...men jag glömde helt och hållet bort det och nu är det för sent för mig! Den har legat och väntat på mig i min dator bra länge nu och jag är nästan övertygad om att jag kommer älska den!

Tittade på mitt nya favoritprogram på 5:an idag "Hopkins". Det är verkligen något speciellt med mig och sjukhus. Jag blir inte ett dugg äcklad av någonting, bara fascinerad. Har tänkt på det förut, jag kanske borde satsa på sjukhuskarriären? Sjukhusserier är faktiskt också det enda jag följer på tv. Cityakuten (såklart!), "Hopkins"(kanal 5, kl 21, onsdagar) och Trauma (när vi fortfarande hade Discovery mix). Sen tittar jag gärna på dokumentärer om fetma, missbildningar och senast om de siamesiska tvillingarna i Joined for life: Abby and Brittany turn 16.

Tillägg på bottenlistan (svenska kändisar):
Christer Sjögren!!!
Sonja Aldén (kommentarerna är överflödiga)

Kommentarer
Postat av: Coca-cola Linda

Ursh de låter inge vidare. Hoppas han kommer fram till ngt bra! Hälsa din mor att det finns en "tass"filt på ÖoB att köpa nu. Hinner inte själv åka förbi och köpa en till er annars hade jag gjort det...

krya på dig vännen

kram

2009-01-29 @ 18:12:21
URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Postat av: emma

jag var hos doktorn igår och tog prover. mitt armveck ser helt förfärligt ut. det ser ut som att jag är sprutnarkoman. uuh.

2009-01-29 @ 22:03:09
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: elina

cola: hahaha OKOK!



emma: din stackare, men som tur är så är jag inte rädd för sprutor så länge de tas i armen...

2009-01-29 @ 22:42:04
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0