äckel!

Haha... ja... jag skulle ju lägga upp bilder och berätta om helgen, var riktigt taggad på det! Men så... avbröts allting för hela kvällen. Sitter och dricker kaffe, tar en stor klunk och helt plötsligt får jag något jättekonstigt i munnen. Spottar tillbaka det i koppen och känner hur det börjar resa sig i nackhåren. EN ÄCKLIG JÄVLA TVESTJÄRT! Börjar spotta och fräsa över hela vardagsummet. Mår illa och börjar hulka. Spyr aldrig men är i chocktillstånd hur länge som helst. Ja hela kvällen är förstörd sen dess... Hur hamnade den där och varför?! Den hade ju dött men det förändrar inte det traumatiska med besöket i mitt mun. Jag kommer inte bli människa igen på ett bra tag, jag vill helt ärligt talat bara dö.

Vi hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: Malin

uääääääää! Stackars dig!

2009-07-20 @ 12:07:04
URL: http://www.postal-blowfish.blogspot.com
Postat av: sanna

euh euh euh! jag hade dött!!!

2009-07-20 @ 18:29:41
Postat av: lego

Ungefär som att få en fluga inslängd i käften... Eller förlåt, menar en flygande bajskorv.

2009-07-24 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0