JAHAPP

Det är ju som vanligt allting.

Hade tänkt ta med mig min kamera upp till Lima, men det går ju inge vidare med det eftersom jag inte kan hitta laddaren och batteriet har dödslängtan. Lovar att skiten är i Tullinge :(

Så det får bli mobilkort deluxe! Måste köpa en ny mobil som faktiskt fungerar och som kan ta lite bättre kort så man slipper ha så mycket prylar att släpa på.

Blev tvungen till att besöka hästen två ggr idag. Först tidig morgon och sen sen kväll. Dryyyygt, men jag fick sån ångest när jag insåg att kraken kanske skulle behöva klä på sig ett blött och kallt täcke imorn. Men nu är det fixat så man kan känna sig lugn.

Har packat klart väskan också så det är väl bara att dra ner rullgardinen. Men alla som känner mig vet att jag inte är trött så jag får väl glo på en film eller liknande.

Blir nog inget självporträtt idag. Jag är inte i rätt mood.
Åter på söndag, för nästa stopp -Lima!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0