Limaresa #2

Var på DBV i Malung och mycket hände! Men de största händelserna står P och Kusin C för kan man ju säga... Jisses! P slog nästan ut tänderna och kusin C visade vart hon har sina rötter för Tom's vakter. Haha. Jag har iof också ett stort blåmärke på baksidan av låret märkte jag igår. Det måste ha hänt när jag skulle sätta mig ner och någon hade flyttat på den fastgjutna bänken (eh... hehe). Men den här festweekenden stod inte jag för största underhållningen! Jävligt kul hade vi i alla fall.


Den mesta tiden spenderades helt klart i solen, så jävla fint väder!


Första kvällen (torsdagen) hängde vi hos mina vänner från Norge för lite förfest (eller förspel som det heter på norska!)


Fred och bussarna


Det var helvetiskt mycket folk i parken!


Min favorit P och jag på fredagen.


Fredagen var lite kaos för P slog nästan ut sina framtänder när hon lurade en snubbe att hon gick på thaiboxning. Tips: gör inte en round-kick kl 2 på natten när du druckit 3 shots och närmare 15 öl. Mattes bild.


Resultatet...2 dagar efter besök på akuten (som ligger så nära som 10 mil bort! Ah... älska landet!)


Var uppe i Hässjön och hälsade på lite folk på lördagen. Hade bjudit folk på förfest i vår stuga kl 16.00 men vid den tiden var jag i alltså i Hässjön så när jag kom hem vid fem ungefär var det proppat med folk på gräset. Pinsamt för jag var skitig och eländig.


Hässjön.


Hässjön.


Tomas åkte wakeboard.


Nere i Malung igen på kvällen. Lagom berusade, jag och mina två sysslingar Stina och Sanna. Kul att man kan kombinera, jag ser både ut som ett lik och ett hysteriskt mongo.


Jag och Fred, sen hade jag inga fler mobilkort! Lika så bra...med tanke på hur kvällen sedan artade sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0