Någon jävla måtta!

Jag råkade gå utanför slussdörren på jobbet och jag höll verkligen på att dö! Bastu deluxe. Jag vet att man inte ska klaga men det är verkligen endast byxlöst som gäller hemma i lgh. Trots att jag inte svettas här så är det i förebyggande syfte. Duschade i morse och var tvungen att duscha fötterna i handfatet innan jag gick hem från jobbet. Nu skulle jag behöva duscha igen om jag ska lämna hemmet. Och jag har inte jobbat hårt idag. Jag har lärt upp en ny kassörska så jag har bara stått och stirrat i typ 7 timmar. Jag har dessutom inte alls kläder för ett sommarsverige. Inte kläder som man kan vistas i offentliga miljöer med. Jag hatar sommarkläder. Jeans och tröjor tack.

Beach 2009 går sannerligen baklänges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0