Nyinflyttad



Nu har jag flyttat in. Har väl fått ordning på hälften av lådorna i alla fall. Det är mest tjaffs man inte har någon användning för i närmsta tiden kvar nu. Men jag har ingen mat eller så. Finns dock snabbkaffe så jag får väl ta det till frukost. Kanske kan göra ett ryck till Kungens Kurva (och IKEA) imorn kväll om jag orkar, det är ju praktiskt taget gångavstånd!

Känns inte ensamt eller tomt, känns bara riktigt skönt och lugnt. TV och internet funkar, sängen är bäddad och ja... behöver man något mer?

Jag har bara en enda hylla/bokhylla och den är långt ifrån full. Äger ju nästan ingenting! Micke har dock lämnat en del slumpmässiga saker som jag inte hade bett om. Haha, han är rolig den karln. Två nästan oacceptabla lampor, nån vas, nån skål, en miljon pennor (i en mugg som det står "Micke -betyder gudalik" på), en massa lakan och ett tomt dvd-fodral. HAHA :D

Måste nog sova nu. Jag är nog tröttare än vad jag tror!

Kommentarer
Postat av: Micke

hahaha... jo fan, sorry. missade nog en del men det var lite panikrensning. =)

2009-07-03 @ 14:32:32
Postat av: emma

åh vad roligt! jag flyttar in i november!

2009-07-03 @ 22:37:34
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0