Det är ju redan torsdag!

Oj, vad veckan går fort. Längtar till på söndag <3 (ledig måndag, måste firas!)

Men det är inte därför jag är här. Neh, midsommar var det ja! Nu har det gått så lång tid men jag ska berätta lite om vad jag gjorde och vad som hände. Jag var ute på Björkö i skärgården. Drack öl, fiskade och åt god mat. Åkte med P och FJ, älskar att åka bil med P, hon är ungefär lika bra som mig på att sjunga med i alla låtar och sittdansa. Vi kom dit på torsdagen och somnade rätt tidigt. Klev upp rätt tidigt för att att pimpla strömming, men tyvärr så blåste det och var så kallt så vi drack öl och metade abborre i stället. Fick fyra st. Är riktigt nöjd över att jag inte hann fiska ens en minut innan jag fick napp *win*. Sen åt vi midsommarmat och festen var igång. Vid 11 bestämde vi oss för att ta båten till Tyvö. Dansade och hade det bra på dansbanan. P:s bror var med också och jag blev lite arg på honom av förklarliga skäl. När vi skulle åka hem sen på natten råkade jag hötta med näven och säga några okristliga ord till bror, så när jag ska kliva ner i båten börjar han backa. Så jag rasar ner med huvudet före och fixar några sköna blåmärken och en snygg fläskläpp. Det roliga var att jag lyckades rädda ölen. P skrek förtjust att jag gjorde "sälen", haha. Sen väljer bror att köra framåt istället och då rasar P istället. Hon lyckas inte ta sig upp utan ligger och simmar i öl som nu inte längre är kvar i burken (synd på min räddning). Har inte en tanke på att hjälpa henne upp för jag sitter och bekymrar mig över mina egna skador. Det var min midsommarafton.

Meeeeen sen var det ju midsommardagen också. Då annordnas det stor bratfest på Lidö varje år. Och dit tyckte vi att vi skulle åka. Synd att jag inte tog kort, har aldrig sett så mycket snobbar i hela mitt liv. Det var helt sinnessjukt! Satte oss på något ölställe och då slog det till för mig. Jag somnade vid bordet. Haha, jag är sämst. P:s bror fick leda mig till båten och jag kan säga att jag mådde fantastiskt bra dagen efter trots att jag blev pruttfull!

Det var det hela (på danska).

Bjuder på några mobilkort från helgen:

Det var lite kyligt på midsommarafton...


Turturduvorna FJ och P.


Klu Klux Klan-stången a.k.a. midsommarstången som jag och FJ byggde!


På väg till Tyvö, ja det var ju lite kyligt på vattnet. Brrr.


Bratfest på Lidö.


LIVET!


Cocksucking lips


Det var såååå fint väder på midsommardagen!


LIVET!


Någon var lite trött på vägen hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0