Information

Jag är lite besviken på mig själv. Somnade till ett avsnitt av Gossip Girl igår. Jag har fan ALDRIG somnat till en tv-serie förut! Inte en som jag LADDAT NER och planerat att se. Nu måste jag se om det idag. Typiskt. Sen drömde jag världens mardröm men drömde i drömmen att det bara var en dröm så jag vaknade inte helt förstörd i alla fall.

Klockan är snart midnatt. Känns segt att man ska upp om 5 timmar och inte är ett dugg trött. Men det är ju för en bra sak. Ni kan vänta härliga statusuppdateringar på facebook från kl 12:00 då jag garanterat sitter i baren och pimplar. Pepp!



Ps. Kungen kommer till Salem i morgon och jag är inte alls exalterad över det! /hälsningar Jessica


Kommentarer
Postat av: Jess

Hahaha, jag ÄR ju inte det!!!! :P Jag råkade bara vara på bra humör!

Dessutom så missade jag ju alltihop ändå eftersom Mollsan blev sjuk.. ;)

2009-06-02 @ 12:15:38
URL: http://liljansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0