OK

De lådor jag packar nu för flytten är verkligen inget jag längtar efter att sen packa upp! Fyfan, springer runt och kastar ner saker lite hej vilt. Ingen organisation alls! Men nu har jag bestämt mig. Jag flyttar imorn. Kommer sova min första natt där i morgon kväll. Ringde och fixade parkeringsplats i morse så nu är det lugnt också. Slutar 7 på kvällen imorn så det blir till att flytta det sista sen kväll! För nu orkar jag inte packa ner fler saker... eller? Skulle ju vara himla skönt att bara åka och hämta lådorna och möblerna direkt efter jobbet imorn, istället för att stå och packa lådor... hrm. Jag ska nog fortsätta ett tag till trots allt. *grinar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0