finest.se

Jag har bott i Botkyrka 270 månader totalt. Det är alltså, hela mitt liv. Vad konstigt det känns! Jag vill ju härifrån... eller ja inte så katastrofalt. Jag kan nog bo kvar om det krävs, men jag vill gärna ut ur mitt föräldrahem i alla fall! Men det vet nog redan alla jag känner. Folk skrattar på jobbet när jag berättar att jag har FF, jag med. Snart blir jag 23 och jag pluggar inte ens!

Nu är det snart lördag igen, så jag tänkte det passade bra med en bild från i lördags!



Det enda som saknas är finest.se nere i högra hörnet! Det här är mina vänner Matilda och Carro som hoppades innerligt att jag inte skulle publicera någon bild från den här kvällen. Såååå jag höll lite på det, samt lät dom slippa se sig själva på facebook. Så lite snäll var jag trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0