Jag, me, myself

Jag har blivit så fruktansvärt töntig på senaste tiden. Vad beror det på? Det känns som att jag går igenom min hundrafemtioelfte livskris på de senaste två åren. Töntig, som i, jag vet inte. Känns som jag söker uppmärksamhet, speciellt på mitt jobb. Eller så har jag bara varit sjukt munter de senaste två veckorna. Fattar inte varför jag glider runt med ett stort leende på läpparna. Det har ju inte direkt hänt nånting på jävligt länge som skulle ha piggar upp mig så. Missförstå mig rätt, jag är ingen surpuppa, men det här är onaturligt för mig. Allt och alla gör mig glad, känns som att det irriterar andra att jag är så positiv och skojig(haha!). Men vad vet jag, kanske jag bara lyckas muntra upp en och en annan bitterf*tta.

ÅÅÅÅh herregud vilket menlöst inlägg, jag hör själv hur dum jag låter. Nu känner jag mig bara ännu töntigare.

Alla längtar efter våren, jag längtar inte till någonting speciellt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0