Jaha, det är så här det blir!

Nu är mina päron i dalarna och åker längdskidor och dricker öl eller nåt. De klagar alltid på att jag inte hör av mig när jag kommit fram. Gissa vilka som varken ringt eller skickat ett sms? Just det. Har bara varit ensam i några timmar och redan börjar gammalt groll bubbla upp. Kan iof ha med att göra att jag tittade på OC samtididgt som jag åt en stor påse med kinapuffar. Jag bara hatar mig själv ibland. Jag hade verkligen inte behövt köpa den där påsen. Jag om någon VEEET att köper jag hem onyttigheter så äter jag upp dom DIREKT. Jag öppnade påsen (det var alltså en stor påse, inte den lilla) och åt utan avbrott upp allt på en gång. Jag skäms, till och med katten tittade på mig med stora ögon. Hon tittade på mig, i påsen, på mig igen, i påsen och sen låg hon och stirrade på mig med stora ögon tills jag ätit färdigt. Min katt har bott på min mage hela kvällen. Hon brukar göra så, älskar det där lilla livet så innerligt.

Som straff för att jag varit så onyttigt, låtit gammalt besvär krypa fram och inte motionerat alls de senaste månaderna (med viktuppgång som följd) så blir mitt första straff att klockan står på 07:50 imorgon bitti. Jag är alltså ledig! Fan ta mig och mitt oansvariga jag. Hatar det.

Till i morgon har jag sparat de två sista episoderna av OC i säsong 3. Sen när jag avverkat dom ska jag dricka mig redlös i gott sällskap. Ha-ha. Jag ska i alla fall ta ett par öl med gamla goda vänner. Så får det bli. Längtar!

Kommentarer
Postat av: mickan

Känner så väl igen mig. Igår kväll kl tolv åt jag en halvt ben & jerry glass. Suck...

2009-03-07 @ 10:20:10
Postat av: Fia

2009-03-07 @ 12:44:04
Postat av: Fia

Ett tomt inlägg av mig igen :) Dom hörde inte av sig när dom åkte från Västerås heller..hehe!

2009-03-07 @ 12:45:50
Postat av: emma

du har blivit utmanad. kolla min blogg!

2009-03-08 @ 14:38:27
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0