Wild dances

Lyssnar på Roslana *bed dancing*

Framöver ska jag jobba jobba och jobba, är inte ledig förrän på måndag, känns lite tungt men det är det värt i slutändan.

Längtar till den 3:e april för då ska jag på Golden Hits med två av mina favoriter (sen hoppas jag såklart att två av mina andra favoriter dyker upp också!). Har hela dagen igår och idag gått och funderat på när jag ska orka ringa frisören för att boka en tid. Börjar se ut som en hårdrockare! Känner mig även lite stressad över att jag måste lyckas byta på bort 3 tider inom kort. MÅSTE få någon att jobba åt mig, det här är viktiga saker jag ska fixa och har för mig! Den ena saken på torsdag är hemlig (nästan, bara Pellan vet..) nästa onsdag kommer tydligen hovslagaren mitt på dagen, vilket totalt gått mig förbi. Påskafton måste bort, för det är ju så...

HÄLSOSAMT OCH STÄRKANDE I FJÄLLEN!

Dags att stänga ner, måste börja beta av SFU (Six Feet Under) säsong 3!

Kommentarer
Postat av: Jess

Men åh, är det FREDAN ni ska gå..! :(

2009-03-24 @ 23:32:06
URL: http://liljansblogg.blogg.se/
Postat av: elina

eh.. ja?

pratade inte du om 3:e du också eller har jag rört till allt?

2009-03-24 @ 23:59:37
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Jess

Haha, nä, jag pratade om den 28:e! =) Fast jag har nog också rört till det för jag fick för mig att du sa den 1:a och att det skulle vara en lördag, så det var inte många rätt där inte! :D

2009-03-25 @ 20:01:42
Postat av: elina

men 28:e är väl på lördag? jag jobbar både lördag och hela söndagen från 7 på morgonen + att det blir sommartid så.... ja inte den 28:e!

2009-03-25 @ 21:17:19
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Jess

Men jag vet att du inte kan då, det sa du ju redan från början! =) Att du hade stalltjänst eller nåt. Nästa helg som är en ojämn vecka är påskhelgen, jag antar att folk inte kan då.. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra, vill nog inte sitta hos päronen och uggla fem dar i streck. Hade jag haft råd hade jag nog fan dragit till Paris! ;)

2009-03-25 @ 22:29:48
Postat av: elina

jo jag förstod att det var knapert för en parisresa nu i vår med tanke på att det blev thailand. så jag har lagt det på hyllan. men vem vet? kanske blir amsterdam i sommar. hoppas.



påskhelgen ska jag försöka åka till fjällen om jag lyckas byta bort min tid på lördagen. annars håller jag väl mig hemma :)



kan du inte den tredje alltså? det gör inget! bara undrar :)

2009-03-25 @ 23:04:08
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Jess

Jamen jag sa inte att det är omöjligt att det kan bli aktuellt senare i vår! =) Jag VILL!!



Hm. Visserligen har jag inget inplanerat den tredje, men jag hade ju tänkt dra med mig Sofi och hon jobbar kväll + lördag morgon. Men jag ska tänka på saken! För det vore ju askul att ta en svängom på Golden igen! =)

2009-03-26 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0