Gossip Girl

Nu har jag bestämt mig för vilken serie jag ska börja titta på, efter flera veckors velande. Och eftersom P inte fixat s1 av One Tree Hill så blir det Gossip Girl! Wish me the best luck...
Kommer aldrig slå Skins eller OC though, det blir svårt för de flesta serier!

23:16
Känner mig riktigt nöjd! Skickade just ett argt mail till Botkyrkabyggen.
Botkyrkabyggen MY ASS!

ps. Jag mår illa idag igen.

23:24
Måste bara berätta en grej som hände i fredags. Mitt på ljusa dagen runt halv 12 sitter Fruängens nya prostituerade (en fet negress med rakat hår) och suger av en av alkisgubbarna mitt på torget! Det hände ungefär samtidigt som jag var på väg till jobbet. Tack och lov så såg jag inget. Skulle nästan omöjligt hända att jag såg något sånt eftersom jag undviker att få ögonkontakt med mindre välkomna stamkunder (och alla andra också iof). Tyvärr så såg en av mina kollegor vad som skedde. Så jävla vidrigt. Mitt bland oss vanligt folk, mitt på ljusa dagen och mitt bland våra rara pensionärer. Och tack och lov så är pensionärerna både blinda och döva. Så fruktansvärt vidrigt. Fruängen slutar aldrig förundra och förvåna, det händer något nytt varje dag. Man behöver lite action på jobbet för att orka med. OCH TACK OCH LOV så händer det inte bara vidriga saker, även om det är det till en stor del. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0