Kul vs. Inte kul

KUL! Somnade inte i natt. Eller jo, somnade väl vid 4 någon gång. Man vet att det är sent när det börjar smälla i brevlådarna här i området, dvs. morgontidningen kommer. Tittade på Gossip Girl hela natten, är jag inte förutsägbar så säg? Var inte ett dugg trött. Klev upp vid 8 och sken i kapp med solen. Inte ett moln på himmeln, inte en tillstymmelse till trött. Klockan är nu midnatt och inte ett dugg trött! Vad är det för fel på mig?
Har satt ett mål för imorn. Klockan 9 ska jag infinna mig på Ica och plocka frukt (för er icke-butiksarbetande så innebär det inte att jag ska stå och plocka frukt från träd, utan man brukar säga så när man menar att man ska fylla på i hyllor och kylar). Jag är inte morgonpigg så vi får se hur jag lyckas! Jag är känd för att vara på jobbet på mina lediga dagar, så jag tänkte bespara mina nuvarande kollegor ett besök (dyker upp en del elaka kommentarer ibland, hehe). Hälsar på på gamla jobbet istället <3

Inte kul. En person som ligger mig väldigt varmt om hjärtat ska opereras imorn. Det är säkert minst 20:e gången för denne. Jag tycker det är så himla obehagligt, trots att jag aldrig blivit nedsövd själv. Personen är van, men jag tycker så synd om denne för att den ska behöva gå igenom den här skiten år efter år. Hoppas det går bra, tänker på dig, hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också plocka frukt på ICA!! :D



Var ligger bredäng? har du vart i den VI-butiken nångång..?

2009-05-15 @ 18:49:34
Postat av: elina

Den ligger i Bredäng centrum. Bredäng tillhör Skärholmen, om det säger dig något?

2009-05-16 @ 15:01:30
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, skärholmen vet jag ju. :P där har jag varit. :D



Nya ägarna till den Vi som jag jobbar på har tydligen ägt bredäng och sa det typ 100ggr på mötet att vi alla skulle åka dit för att få se hur bra butiken blivit. ;)

2009-05-19 @ 12:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0