urrutten dag (snyggt ord!)

Idag var jag Greve Dracula. Började dagen med lätt misshandel hos min naprapat. Gick dock därifrån friskförklarad för en tid framåt, kändes skönt för min höft och för min plånbok. Sen kom jag till jobbet och alla tyckte det var en bra idé att äta lunch samtidigt. Så lyckliga jag fick börja dagen med att göra ungefär 34 saker samtidigt medan alla satt och smaskade i sig cola och fettoburgare från grillen (ja de flesta äter sånt varje dag och ändå är dom hälften så breda av vad jag är). Så när jag äntligen fick ha lunch (ensam) så låg jag på soffan med min ipod ungefär 75% av rasten för att bli människa igen. Jag hade påsar under ögonen som räckte ner till golvet och lyckades t.o.m. bli irriterad på lilla M som är typ världens raraste tjej och kollega. Kändes jätte dumt men jag skyller allt på nattens uteblivna sömn. Hela dagen har bara varit motgångar och de konstigaste kunderna ville verkligen handla just idag. Jävla skittisdag. Klagade på måndag men tisdag var fan ännu sämre. Imorgon vill jag ha en bra dag, är det så mycket begärt?!

Världens sämsta utgift på g. Det är med nöd och näppe att jag kan skriva SMS på min mobil nu. Den kommer verkligen ge upp för alltid när som helst. Lägga pengar på en telefon?! Jag lider.

Kommentarer
Postat av: Jess

Nix, JAG vinner tävlingen världens sämsta utgift. Jag måste betala CSN 20000 innan sista juni. Japp, tjugo lax. Bara sådär. duktigt förbannad



2009-05-21 @ 22:42:51
URL: http://liljansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0