Check.

Jag gjorde som jag sa. Gick till frissan, ägnade tid åt ponnyridning (samt många pussar på min häst som jag inte kommer träffa förrän tidigast 19 oktober igen) och påbörjade packningen. Har plockat fram alla sladdar och kameror och elektronik samt börjat uppdatera ipoden (P! Önskemål?!). Har även byggt ett berg med linnen för jag vet att T-shirt är överskattat i den där ekvatorelden (skärselden?) om man inte vill glänsa med lökringar förstås. Meeeen mest har jag förberett mig mentalt på vad jag absolut inte får glömma, för allt annat än typ passet går ju faktiskt att köpa där nere. Måste även se till att inte packa mer än halvfullt så jag får med mig lite nya prylar hem. Försökte koppla upp mig på min internetbank men det går ju sådär strålande som vanligt. Ska försöka snart igen, måste placera om pengarna till rätt kort.



*försöker illustrera hur kort det är*

Kommentarer
Postat av: malin

fy faaaan va nice me bali!! e sjuuukt avis!!! ska ni göra nå speciellt eller bara glida runt?? hur många e ni som åker? å packa fan inte me dig för mkt, typ 3 linnen, ett par shorts, en kjol å två bikinis brukar va tillräckligt, för mig iaf :o) man använder ju nästan alltid samma saker ändå väl på plats.. plus att det e ju svin billigt där! pannlampa e fett bra att ha!

2009-09-15 @ 01:14:34
URL: http://kaptenjack.webblogg.se/
Postat av: elina

OK jag ska dra ner på klädlistan!

2009-09-15 @ 01:45:40
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fin du blev i håret! :) Hälsa alla från mig. Kram

2009-09-15 @ 08:11:37
Postat av: Pellovich

Inga önskemål på music, det brukar alltid sluta fint när du meckar med stereon! Flög precis ett flygplan över huset...snart är vi där och det kommer gå som smoooort. Du får fokusera på första flaskan Bintang helt enkelt!!! Rock on!

2009-09-15 @ 20:53:40
URL: http://peltes.blogg.se/
Postat av: sofi

fiint!

2009-09-15 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0