Just a goodbye



Bara för att illustrera vart jag befinner mig!

Nu är klockan 3 på natten. Jag känner mig lite trött faktiskt. Men jag vill inte sova för mycket så jag faktiskt kan få en ärlig chans att somna på planet imorgon, vilket jag inte lyckades med förra gången jag flög. Ska gå upp typ klockan 7 tänkte jag, kanske halv 7 redan. Jag åker alltså till Bali, imorgon fredag 13:10 går planet. Men det vet väl alla redan vid det här laget eftersom min flygrädsla redan spökat både här och på fisse. 15-16 härliga flygtimmar, först ca 12 till Kuala Lumpur (Malaysia) och sen 3 till Bali. Jag lovar inga uppdateringar på bloggen alls den kommande månaden. Är tillbaka i Stockholm igen den 18 oktober någon gång mitt på dagen om allt går som planerat. Sköt om er. Vi hörs på fisse litegrann kanske, jag ska nog se till att besöka något internetcafé någon gång ;)

Hatar avsked, får snabbt en tår i ögat. Tack för mig. Krams



Soon not just an illusion... (Bild jag tog när vi var på Bali 2008)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får det bra! Kram!

2009-09-18 @ 11:45:43
Postat av: Micke

Då blir vi ju typ grannar snart

2009-09-20 @ 06:03:40
URL: http://tokyotrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0