sover inte#2

Ligger på soffan hemma hos V i Spånga. Hon kraschade för typ 2 timmar sen men jag har inte ens gäspat än. Vi har gluffsat popcorn och tittat på några episoder av OC, älskar skiten! Jag gluffsade även en halv burk saltgurka(cravings...), hoppas man inte får men av det på något vis.

Idag har även varit en bra dag på jobbet. Inget speciellt hände egentligen men vi skrattade mycket istället för att bekymra oss över saker, det var fint! Okej, jag hade en bra lunchrast som säkert bidrog till en bra dag. Fick oväntat besök, vilket är typ det bästa jag vet <3. Sen åkte jag en sväng till återvinningen och kastade det sista av mitt skräp, så just nu är min lgh i tiptop (bortsett från frysen som måste frostas av). Åt en nyttig och närande Findus Värdshusrätt i Bronxäng med sällskap(tack S!) i mitt nya kök vid köksbordet.

Tittade också på kort från Pride som jag ännu inte hade sett. Många bra kort faktiskt, bra jobbat! Vi får väl se om dom ploppar upp på Fissebok så småningom. Man vet aldrig...

Något väldigt lustigt är att nu är det 3:e september och den 18:e åker jag till Bali. Det börjar dra ihop sig, bara två helger kvar i Stockholm. Drinkar på beachen, palmer och sol i 4 veckor, borde jag klaga? ;)

NOTE TO SELF:
Fascinerande hur positivt detta inlägg blev med tanke på hur ledsen jag kände mig när jag började skriva.. Lustigt. Aja, låt stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0