I morse

När jag vaknade denna morgon.

När jag vaknade denna morgon hade min fru stoppat in laddaren i min näst intill döda dator, kokat kaffe till mig och spelade Running up that hill med Placebo (en av de bästa låtarna någonsin). DET ÄR LYCKA ATT HA EN FRU. Att ha min fru, världens bästa fru <3<3<3

Jag hade en hysteriskt tung dag på jobbet. Hade inte tid att ens gå på toa mellan ungefär 4 och kvart över 7 på kvällen. Varför denna hysteri en tisdag kan man undra, men jag orkade inte ens stressa upp mig. Och inte bara hysteri, utan självklart kombinerat med hjärnspöken from hell. Men sen kom jag hem till min fina fru som tog med mig på en promenad med Puzzel i Vinterviken. Man får veta att man lever ibland och därför vill jag tillägna detta inlägg till min fru som jag träffade första gången när jag var 6 år. Nu ska vi krypa ner och titta på South Park, hon och jag. Rutiner, bra rutiner. Vissa står när andra faller...

When the sun shines, we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath, I'ma stick it out till the end

Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella


Listen now, I was afraid of everything. When you told me I was special, it was the happiest moment for a long long time....

Kommentarer
Postat av: Emma

men junkergatan ligger precis där jag bor. jag bor i korsningen mellan junkergatan och blommensbergsvägen! de nybyggda vita husen med gröna balkonger som ligger precis vid willys!

2010-04-28 @ 01:41:32
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: elina ekström

ahaa! cloooose! :)

2010-04-28 @ 08:02:13
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0