mobiltrassel och helgaktiviteter

Min mobil gick sönder idag men min käre bror lyckades ordna allt. blev lite orolig för jag behöver både väckarklockan i den samt vara tillgänglig under helgen. HERREGUD. Var utan i 10 timmar och började få lätt panik. Den ständiga frågan; hur gjorde man innan mobilen fanns? Stod utanför min brors port i typ en halvtimme och frös eftersom jag inte kunde ringa och fråga efter portkoden....

I övrigt så har demonerna och Herr Ågren tagit semester ett tag. Känns väldigt bra!

Håller på att packa ut mig ur läggan i Bronxäng. Behöver mer kartonger än vad jag hade när jag flyttade in. Förstår inte riktigt vad jag samlat på mig för skit under ett år. Försöker slänga vart eftersom men ändå behöver jag betydligt fler lådor nu. Längtar inte efter slutgiltiga städingen. Tur att man har en mor som erbjudit sig att hjälpa till med den biten. Städing är INTE kul. Min favorit i allt tråkigt är definitivt att diska.

Jobbhelg denna helg. Känns väldigt skönt. Roligt att jobba på helgen. Trodde jag skulle deppa över att det skulle bli så fint men det var fan snorkallt ute idag. Missade inget alltså.

Igår bjöd Virre på mys i Örby med lime:ade Sol. Underbart gott, tack hjärtat!

Många födelsedagar att fira, idag var det min morbror som blev 60. Har ätit smörgåstårta, varit chaufför till blariga päron samt gullat med lille bebisen som inte grät en enda gång när jag höll i henne. Kanske börjar passa in i min roll som faster nu? Hon är fin det lilla knytet.

Det hann nästan bli midnatt innan jag kom hem ikväll. Är dödens trött. Ska nog sluta mina vackra blå och hoppas på en fin söndag.



Har pimpat mina trotjänare med nya blå BRIS-skosnören. Mycket nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0