lördagnatt

sommartid nu då. det spelar ingen som helst roll vad det är för årstid eller tid egentligen. egentligen så gör det faktiskt inte det! men jag kan medge att det är skönt att slippa skrapa rutorna på bilen på morgonen nu när vi går mot varmare temperatur. I övrigt spelar det ingen roll... men det händer grejer här i vår! den 14:e kommer frugan hem från paris och vi flyttar ihop i örnsberg ett tag. ingen är lyckligare än VI =)

kraschade min bil för ett tag sen. verkstaden ska plocka in den den 14:e april. 14:e april är en jävligt bra dag helt enkelt!

annars är mitt stora intresse att jobba. Jobbar helst dygnet runt. Perfekt tidsfördriv när det mesta suger. men igår styrde jag kosan mot krogen för första gången på en lång tid förutom när jag var ute med jobbet då.. och då slutade det ju inget vidare. men nu var jag ute och brände en del pengar som jag inte borde ha gjort men det var roligt och ganska harmoniskt. kan känna mig nöjd.

borde sova. den här förbannade omställningen av tiden gör att jag mentalt måste upp 5 istället för 6. SUXS big time!

Kommentarer
Postat av: lego

Du är så söt! <3

2010-03-28 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0